vardagochep

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av angelica beyer - 19 januari 2014 15:16

Hej alla läsare!


Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men det har varit så fruktansvärt mycket att göra nu den senaste veckan. Har haft prov och massa inlämningsuppgifter i skolan. VIll bli klar så fort som möjligt så jag får min utbildning då jag inte kunnat avsluta mitt gymnasie för att få en utbildning. Jag hoppade ju av gymnasiet pga att jag fick min epilepsi. Det känns mycket dumt nu i efterhand. Men vad skulle jag göra? Blev så deprimerad och rädd för att gå ut, jag var på så många läkarbesök m.m så att jag missade massa i skolan. Så det blev att man fick plugga i vuxen ålder istället :) Men det är skönt i alla fall att veta att det går framåt nu. Underbart!


I helgen har det inte hänt så mycket! Har slappat hemma med min familj och bara tagit det lugnt :) Skönt är det!


Nä nu ska man ta tag i Söndags sysslorna :) 

Ha en bra dag alla där ute! 


OBS!

GLÖM INTE ATT SKICKA MEJL TILL MIG ANGÅENDE ER BERÄTTELSE SOM EPILEPTIKER ELLER ANHÖGRIG TILL EPILEPTIKER. INTRESSANT ATT KUNNA LÄSA DET. OCH OM NI VILL SÅ KAN DET BLI ETT GÄSTINLÄGG HÄR PÅ MIN SIDA. DÄR KOMMER JAG SKRIVA ERT NAMN (ALIAS), ÅLDER OCH OM NI ÄR ANHÖRIG TILL EN EPILEPTIKER ELLER OM NI SJÄLVA ÄR EPILEPTIKER. 


SKICKA TILL:  ikkabeyer@hotmail.com



Kram Angelica <3



Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag som epileptiker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards