vardagochep

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

- Trygghet

Av angelica beyer - 7 januari 2014 12:53

Hej alla läsare. 


Vill bara ge en eloge till min sambo som är så förstående som han är! Jag tar min medicin varje morgon klockan 05:00 och sen ligger jag kvar en timme i sängen så att den hinner "smälta". Och varje morgon vaknar han med mig och ibland väcker han mig till och med för att jag ska ta medicinen. Ibland kan han bli lite kärleksfullt irriterad när jag ej själv vaknar när klockan ringer :) Men han ser alltid till så att jag får den i tid. 


Tack älskling <3



Kram 

Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica beyer - 24 januari 2014 14:00

Hej alla läsare!    Hoppas att allt är bra med er denna Fredagen. Som jag har längtat efter denna dagen :) Har varit mycket att göra i skolan denna veckan. Så nu ska jag bara slappna av i helgen och bara vara. Imorron blir det iofs kareoke med fa...

Av angelica beyer - 22 januari 2014 07:52

Hej alla läsare! Hoppas allt är bra med er! Själv är allt bra. Men oron om att få ett ep anfall är man lite rädd för på morgonen när man försovit sig (som jag gjort idag) och man stressar upp sig.. Mima anfall utbryter ju som sagt på morgone...

Av angelica beyer - 19 januari 2014 15:16

Hej alla läsare!   Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men det har varit så fruktansvärt mycket att göra nu den senaste veckan. Har haft prov och massa inlämningsuppgifter i skolan. VIll bli klar så fort som möjligt så jag får min utbildning då ...

Av angelica beyer - 10 januari 2014 17:24

Hej alla läsare!   Hoppas att ni mår bra och att ni också njuter av att Fredagen är här :)    Själv har denna veckan varit stressig och tung. Prov i skolan (Specialpedagogik). Inte riktigt mitt ämne. Jag pluggade och pluggade men tyckte inte ...

Av angelica beyer - 7 januari 2014 18:42

Hej alla läsare :) Jag har tänkt på de, är det några av er som vet om det är vanligt att få epilepsi anfall av blinkande ljus? Jag har hört att det kan påverka men ej vsrit med om det själv. Därför undrar jag om några av er läsare har det så. ...

Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag som epileptiker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards